אסטרטגיית Placemaking
אפשר בטעות לחשוב ששטחים ציבוריים, מתחמי מגורים ועסקים, כשלעצמם, חוברים יחד ליצירת התמהיל שאנו מכנים "עיר." אבל האמת היא שהמרחבים בהם אנו חיים מקבלים את המשמעות שלהם על-ידי האופן שבו אנשים משתמשים בהם. מה שלמעשה מעצב את החוויה שלנו ברחוב, בשוק, בשכונה, במתחם- הוא הדרך בה אנו מתייחסים למקום, ההיסטוריה והתרבות שאנו מייצרים, והקהילה שאנו בונים סביבו.
מיתוג ותקשורת שיווקית
בכמה מילים? אנחנו בונים אסטרטגיות שמחברות אנשים למרחב. כן, שוב חזרנו לאנשים.
בשונה משיווק ומיתוג של מוצר צריכה, מיתוג של מרחב אורבני הוא תהליך ייחודי שמצריך מענה ברמה האסטרטגית, ודורש התאמות לשיח על המרחב. לכן כל עבודת מיתוג ותקשורת שיווקית של מקום מצריכה מומחיות וקאדר יכולות ספציפיות -