"המרכז" – הדור החדש של המרכזים השכונתיים | קרסו נדל"ן

לקוח: קרסו נדל"ן
שנים: 2015-2016
תחום: תכנון אסטרטגי, תכנון אורבני, אסטרטגיה שיווקית, ניהול פרויקט

האתגר:
כיצד יוצרים בידול והעדפה למרכז שכונתי ובונים את המרכז המסחרי השכונתי החדש?

הפתרון:
במציאות הנוכחית של חזרה למרכזים השכונתיים, המרכז המסחרי יכול להביא איתו ערך משמעותי רב יותר לחיי התושבים, מאשר עוד מקום לקניות ליד הבית.
התכנית קבעה כי המרכז יהפוך להיות מוקד קהילתי חדש, שפועל כ”לב הפועם של השכונה”. מתוך תובנה זו פיתחנו עבור קרסו נדל”ן תכנית אסטרטגית לסדרת מרכזים שכונתיים ברחבי הארץ, תחת השם “המרכז”, ומתוך רעיון של חוויית בילוי קהילתית, ששמה בחזית את האנשים – המבקרים תושבי השכונה, האנשים שמאחורי העסקים, חיי הקהילה, הילדים והמשפחות – כמקום מפגש מרכזי וכחלק מהותי מחיי השכונה, במרחק 5 דקות מהבית.
התכנית והביצוע שלה כללו מגוון ממשקים, שיוצרים "פאזל" אחד גדול ושלם ומייצרים העדפה ונאמנות לאורך זמן. בין היתר תכנים, פעילויות, מתקנים שימושיים, שיתופי פעולה קהילתיים, קשר בין העסקים לקהילה ועוד.