המרכזים לגיל הרך בתל אביב-יפו

לקוח: עיריית תל אביב-יפו, מנהל קהילה, תרבות וספורט
שנה: 2020
תחום: אסטרטגיה שיווקית ומיתוג מקומות

רקע:
העיר תל אביב יפו רואה בקהילת המשפחות כנכס עירוני אסטרטגי עבורו יש לפתח פלטפורמות מעצימות בחווית המגורים בעיר. לכן, החליטה העירייה לפתוח שני מרכזים לגיל הרך באזורים שאינם נחשבים כ"מגרש המשחקים" קהילתי קלאסי: נמל תל אביב ומתחם התחנה בנווה צדק.

האתגר השיווקי:
יצירת מקום, בעל ערך מבודל מהמרכזים "לכל המשפחה" אשר קיימים היום בעיר.
כך נולדו להם מרכז "פרפרים" ו"המסילה" כמקומות ייחודיים בעלי ערך להתפתחות הילד, אשר פונים להורים לילדים בגילאי 0-3.
כחלק מתפיסת הניהול של המרכזים וחיבורם לקהילה המקומית, נבחרו שני מרכזים קהילתיים אשר לקחו "בעלות" על ניהול הבתים לגיל הרך באופן שוטף והפכו אותם לשלוחה קהילתית מקצועית לפעילותם בשכונה.

תפיסת העולם של המרכז לגיל הרך:
זמן איכות הורה וילד, זמן איכות משפחתי
גישות פסיכולוגיות רבות מדגישות את חשיבות הקשר בין ההורה לילדו ואת חשיבות התא המשפחתי. ההשפעות, ההדדיות והיחסים הנבנים בין ההורה לילד ובין בני המשפחה, תורמות באופן מהותי להתפתחותו הרגשית, החברתית והקוגניטיבית של הילד ובפרט ב-3 השנים הראשונות בחייו.
הבית לגיל הרך מהווה קרקע פורייה ומקצועית, שמאפשרת את העצמת הקשר בין ההורה לילד ובין בני המשפחה, באמצעות תכנים מעוררי השראה ובתוך מעטפת קהילתית וביתית.

סיפור המותג:
לגדול ביחד.
זמן איכות, שלך ושלו, שמעצים את החיבור ביניכם, ומעניק בסיס חזק ואיכותי לחייו ולחייך.
זמן רצוף ברגעים, שיעשירו את עולמו הפנימי וישפיעו על התפתחותו, ויקנו לך תחושת העצמה וצמיחה כהורה- לא הבנתי את המשפט הזה
זמן איכות משפחתי, בתוך סביבה מעוררת השראה, שמעודדת צמיחה, ומאפשרת חיבור מהמקום הכי חם, עמוק ואמיתי.
זמן איכות משפחתי, ביחד.