פארק פרס | עיריית חולון

לקוח: עיריית חולון
שנה: 2017
תחום: תכנון אסטרטגי, תכנון עירוני, אסטרטגיה שיווקית, שיתוף ציבור

רקע:
פארק חדש ורחב ידיים במרכז הארץ, בעיר חולון, הכולל שטחים מסחריים, בילוי ופנאי, אגם סירות מושקע, שטחים ציבוריים וטבע עירוני, היכל ספורט חדשני, חיבור למוזיאון הילדים, מתקני ספורט וקירבה לימית פארק במים וחניה בשפע.

האתגר:
פארק בנמצא בפתאי העיר ואיננו מחובר למרחב העירוני ולתנועה הטבעית של האנשים.

הפתרון:
תכנית אסטרטגית מקיפה, שמציעה חיבור צירים מרכזיים ויצירת שימושים יומיומיים ע"פ עיקרון 10+ של pps – מקום משגשג שכולל 10 סיבות ומעלה להגיע אליו בכל רגע נתון, למגוון קהלים.
התכנית כללה התייחסות למגוון אספקטים, שהופכים את לפעיל ורלוונטי לאורך כל ימות השבוע ושעות היממה. בין היתר התייחסה התוכנית לחיבוריות, הנגשה ושיפור חוויית המבקר, שימושים, יוטיליטי (utility) ופלטפורמות מזמינות, פעילויות ותכנים, אסטרטגיית תמהיל ופרוגראמה תואמת צרכים של קהילות עירוניות מגוונות, הגדרת תפקידו המדויק של הפארק בחיי האנשים והקהילה
(מצב: תכנון, טרם ביצוע).