שיווק ומיתוג ערים ואזורים

שיווק ומיתוג לעיר/מרחב/אזור אינו דומה למוצר או שירות ומצריך מיומנות והתמחות, שכוללת הרכבה עדינה של מגוון נדבכים יחדיו וראייה מעמיקה של כל השכבות והרבדים מהם מורכב המרקם העירוני.
build מציגה תפיסה אינטגרטיבית וייחודית, שיוצאת מעולמות האסטרטגיה והמיתוג, אך מייצרת ערך מעמיק הרבה יותר ומענה מדויק שיכול להוביל מקום להצלחה ארוכת טווח.

פרויקטים לדוגמא:
• אסטרטגיה שיווקית ומיתוג – מתחם ה-1000, עיריית ראשון לציון
• אסטרטגיה וניהול שיווקי – רובע הכניסה לעיר, עיריית ירושלים
• אסטרטגיה שיווקית ומיתוג מחדש – בני עי"ש, חברת ערים, משהב"ש
• אסטרטגיה שיווקית ומיתוג – העיר רעננה
• אסטרטגיה ומיתוג – מרכז לגיל הרך בנמל ובתחנה, מינהל קהילה, עיריית ת"א-יפו
• אסטרטגיה וניהול השיווק – הבית להתחדשות עירונית, עזרה ובצרון, עיריית תל אביב-יפו
• אסטרטגיה שיווקית ומיתוג – מינהלות התחדשות עירונית אשקלון, ב"ש, אשדוד
• אסטרטגיה שיווקית – פארק הטרמינל, חכ"א, עיריית אילת