דיור בר השגה | עיריית תל אביב-יפו

הכלים: מודלים חדשניים ליצירת קהילת מגורים, בשיתוף פעולה עם יזמים פרטיים

הקטגוריה: תכנון אסטרטגי וקונספטואלי לשיווק פרויקט דיוק בר השגה למגורים.
עיריית תל אביב-יפו, באמצעות חברת עזרה ובצרון, הובילה החל משנת 2014 פרויקט לדיור בר השגה לתושבי העיר ונדרשנו לבנות קמפיין הסברה וחיבור הקהילה.

הפתרון: בשנת 2017 הובלנו קמפיין הסברה גדול ומשמעותי בעיר, במטרה לייצר חשיפה ולהניע את התושבים להירשם להגרלה לדיור בר השגה. במסגרת המהלך הראשון עמדו להגרלה עשרות דירות בעיר בפרויקטים נחשקים, כאשר האסטרטגיה נבנתה על יתרון ארוך הטווח, מאחר ומדי שנה צפויות להצטרף דירות דיור בר השגה נוספות.
במסגרת האסטרטגיה הפרסומית, בחרנו את המסר "לגור בתל אביב-יפו בפחות" ויצאנו בקמפיין אינטגרטיבי 360. הקמפיין כלל שימוש בפלטפורמות חוצות פרסום ישן וחדש, ביניהן שלטי חוצות, דיגיטל, רשתות חברתיות ולראשונה- אתר הרשמה לפרוייקט שכולו דיגיטלי. הקמפיין הוביל למעורבות של עשרות אלפי תושבים, שהניבו מעל ל 73,000 אלף מבקרים, אשר נכנסו לאתר ההרשמה או הורידו את חוברת ההרגלה.

צילום: דורון סהר