כיצד בונים אסטרטגיה תכנונית להשבחת מרחבים מסחריים ואזורי התחדשות עירונית? // ראיון עם מייסדי ומנכ"לי חברת Build

 

"מקום מצליח הוא מקום שמשרת קודם כל ולפני הכל את הקהילות שסביבו. מקום חייב לתת ערך לקהילות לאורך זמן ובכך, לייצר איתן מערכת יחסית אמיתית וחזקה", אומרים ניר לבלוביץ' וניר אברהם, מנכ"לי חברת Build, בראיון משותף, העוסק בהתחדשות אורבנית והשבחת מרחבים ציבוריים ומסחריים. לראיון המלא

 

מקום שאנשים אוהבים

כאשר אנו ניגשים לטפל במקום, אנחנו קודם כל שואפים לתכנן אותו כמקום שאנשים אוהבים, מתוך גישה ששמה את האנשים במרכז, כמנוע ליצירת מקומות, אזורים וערים. המילה "אנשים" בהקשר זה מתארת את המגוון הרחב של קהילות הליבה השונות וצרכיהן ביחס למקום".

כיצד יוצרים מקום לקהילות?

ככל שאנו בונים אסטרטגיה מדויקת יותר, המבוססת על הערכים והרצונות של האנשים, כך אנו מצליחים לייצר שגשוג ולהביא להשבחה כלכלית, פיזית ואנושית של מרחבים. המטרה היא 'לתת דופק למקום', לייצר מרחבי חיים שוקקים, תוססים, מעניינים ונעימים עבור האנשים שגרים, עובדים ומבקרים בהם.

כיצד משביחים מקומות ומרחבים ציבוריים? 

התשובה בראיון המלא

 

 

כתבות נוספות שיכולות לעניין אתכם

אסטרטגיית עירוב שימושים בארץ

כיצד יראו הערים בישראל 2040?

 

אני רוצה להרשם לניוזלטר